Uitleg over Tintelingen

Wat kan ik met het geefmoment welke ik heb ontvangen?
Tintelingen verzorgt dit jaar het eindejaarsgeschenk voor jou en jouw collega’s. Je hebt hierdoor een geefmoment ontvangen met daarin een inlogcode en een wachtwoord. Hiermee kun je inloggen in de webshop die wij speciaal voor je werkgever hebben gemaakt. In deze webshop kun je zelf een eindejaarsgeschenk uitzoeken; je bepaalt dit jaar dus zelf wat je als eindejaarsgeschenk ontvangt!

Indien je niet over internet beschikt kun je de keuze ook telefonisch kenbaar maken via 088-TINTELINGEN (088-8468354 (inter)lokaal tarief)
Let op: de inlogcode en het wachtwoord hebben een beperkte geldigheid!

Aflevering
Er zijn verschillende manieren waarop je een eindejaarsgeschenk kunt ontvangen:

Post NL: Enveloppe, welke door de brievenbus past
Indien je kiest voor een belevenis, cadeaukaart óf een geschenk dat als poststuk verstuurd kan worden, zal dit direct bezorgd kunnen worden, aangezien deze door de brievenbus gaan.

DHL Parcel: levering pakketten aan huis- of werkadres
Indien je bij de aflevermethode heeft gekozen voor levering op het opgegeven afleveradres, wordt het pakket aangeboden door DHL Parcel. Onderdeel van deze dienstverlening is dat het geschenk tenminste 4 keer tussen 9.00 uur en 21.30 uur aangeboden wordt, waarbij de postbezorger tevens werkt met burenbelevering. DHL Parcel bezorgt pakketten van dinsdag t/m zaterdag, waarbij het pakket binnen 4 verschillende tijdvensters bezorgd kan worden. Doorgaans probeert DHL Parcel het pakket eerst tweemaal aan te bieden in de middag. Middels je postcode kan je, tot 5 dagen vooruit, bekijken hoe laat de bezorger het pakket komt bezorgen.

Wanneer je niet thuis bent ontvang je een kaart in de brievenbus. Op deze kaart staat een bestelcode waarmee, in combinatie met de postcode, ingelogd kan worden op de website https://dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist, om aan te geven hoe het pakket het beste bezorgd kan worden: afhalen op een DHL Servicepunt, bij de buren laten bezorgen of het pakket op een ander moment laten leveren dan is aangegeven op de bezorgkaart. Indien alle pogingen voor levering mislukken, wordt het pakket gedurende 7 dagen bewaard op een DHL-Servicepunt, alvorens het retour gestuurd wordt naar het logistiek centrum. Het pakket wordt bij retourzending door ons gecontroleerd, waarna je een e-mail ontvangt dat de bestelling niet geleverd kon worden en je hierdoor de bestelling opnieuw kunt plaatsen.

DHL-Servicepunt
Je kiest ervoor je bestelling te laten leveren bij een DHL-servicepunt. Inmiddels zijn er ruim 1.000 DHL-servicepunten, waardoor 95% van alle Nederlandse huishoudens binnen een straal van 4 kilometer een DHL-servicepunt tot zijn beschikking heeft. In het geval van afhalen wordt er automatisch een SMS of e-mail naar je verzonden op het moment dat de bestelling op het DHL-servicepunt is aangekomen. Wanneer de bestelling niet direct wordt opgehaald ontvang je 2 herinneringsberichten. De bestelling wordt gedurende 7 dagen bewaard op het DHL-Servicepunt, alvorens het retour gestuurd wordt naar het logistiek centrum. Het pakket wordt bij retourzending door ons gecontroleerd, waarna je een e-mail ontvangt dat de bestelling niet geleverd kon worden en je hierdoor de bestelling opnieuw kunt plaatsen.

Ongeacht of je kiest voor afhalen op een DHL-servicepunt óf afleveren op een huis- of werkadres, ontvangt je eerst een e-mail vanuit ons logistiek centrum wanneer de bestelling bij hen klaar staat om opgehaald te worden door DHL Parcel. Vervolgens krijg je vanuit DHL Parcel een e-mail met de Track & Trace-code van je bestelling wanneer deze bij hen in het verwerkingssysteem is opgenomen. Middels deze code kun je de status van de zending van het pakket 24 uur per dag volgen.

Wij streven ernaar binnen 24 uur je geschenk af te laten leveren op het opgegeven afleveradres. Echter door de drukte in de decembermaand, kan het gebeuren dat het in sommige gevallen iets langer duurt. De levertijd van een geschenk kan ook afwijken. Wanneer de levertijd 

Uitgestelde levering
Tijdens het bestelproces bij ‘Keuze aflevermethode’ heb je de mogelijkheid om naast een standaard levering te kiezen voor een uitgestelde leveringsdatum waarbij je zelf de datum aangeeft waarop je graag de bestelling wenst te ontvangen op het opgegeven afleveradres.

Let op: je kunt enkel gebruik maken van deze service als je kiest voor levering op een huisadres.

Wat ontvang ik als ik kies voor een product?
Wanneer je kiest voor een fysiek geschenk (een tastbaar product) ontvang je binnen de gestelde levertermijn van het geschenk een pakket/enveloppe met daarin het gekozen geschenk.

Wat ontvang ik als ik kies voor een belevenis?
Wanneer je kiest voor een belevenis (een uitje, diner etc.) ontvang je binnen de gestelde levertermijn van de belevenis een e-mail, op het opgegeven e-mailadres tijdens het plaatsen van je bestelling, met daarin de digitale Belevenis Voucher. Op de digitale Belevenis Voucher staat vervolgens uitleg over de verzilveringsprocedure van deze belevenis.

Wat ontvang ik als ik kies voor een cadeaukaart?
Afhankelijk van je keuze m.b.t. de cadeaukaart ontvangt je per e-mail óf per post de desbetreffende cadeaukaart. In de webshop staat bij de desbetreffende cadeaukaart aangegeven op welke manier deze verzonden zal worden. Wanneer je de cadeaukaart hebt ontvangen dien je deze vanuit veiligheidsoverwegingen zelf nog te activeren. Meer informatie hierover staat op www.tintelingengiftcards.nl/activeren

Wat ontvang ik als ik kies voor een donatie aan een goed doel?
Wanneer je kiest voor een donatie aan een goed doel ontvang je op dinsdag per e-mail, op het opgegeven e-mailadres tijdens het plaatsen van de bestelling, een dankbrief van het desbetreffende goede doel.