Contact met onze klantenservice

Contact met onze Klantenservice


Klantenservice
Welkom op de Klantenservice-pagina. Op deze pagina vindt u een aantal links naar veel voorkomende vragen. 

Een vraag stellen aan de helpdesk
Mocht u desondanks een vraag hebben die u niet terugvindt op een van deze pagina's, dan kunt u deze altijd stellen aan onze klantenservice. Klik hiervoor onder aan deze pagina.

Vragen & klachten
Voor vragen kunt u contact opnemen met de Klantenservice. Dit kunt u per e-mail doen, telefonisch op het telefoonnummer van de klantenservice: 088 - 846 83 54, of via het contactformulier dat u onder aan deze pagina aantreft. 

Is uw vraag na contact met onze Klantenservice niet verholpen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen. Dit kan per brief of per mail onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, toegangscode en wachtwoord naar:

Klachtenafhandeling
Postbus 228
5201 AT ’s-Hertogenbosch

Zodra wij uw brief of e-mail hebben ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. Een definitief antwoord ontvangt u binnen twee kalenderdagen na de ontvangstbevestiging.

​Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/) Meer informatie over de geschillencommisie kunt u vinden op www.sgc.nl

Algemeen telefoonnummer van de Klantenservice:
088 - 846 83 54 
Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 22.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. 

Contactgegevens
Corridor 11
5466 RB Veghel

T: 073 - 690 40 50
 

Wanneer u bent ingelogd met uw inlogcode en wachtwoord, kunt u uw vraag ook via onderstaande link stellen:

Stel uw vraag aan onze klantenservice